Sergio Busquets o să plece oficial de la Barcelona în vara anului acesta


  Ceea ce s-a întâmplat este uimitor. Contractul lui Sergio Busquets cu Barça o să fie încheiat la finalul sezonului și, în ciuda faptului că Xavi Hernández a repetat de mai multe ori că are încredere în el și că vrea să îi reînnoiască contractul, mijlocașul a decis să își încheie socotelile.

  Cu alte cuvinte, jucătoriul de la Barcelona pleacă de la un club unde a jucat toată viața, unde a câștigat campionate, unde a fost căpitan și unde a câștigat ,practic, în sezonul acesta campionatul. 

  Mijlocașul și-a anunțat miercuri plecarea de la Barça într-un videoclip emoționant postat pe rețelele de socializare ale lui FC Barcelona și pe propriile sale rețele de socializare.

  "A venit momentul să anunț că acesta va fi ultimul meu sezon la Barça. Încă de când eram mic, de fiecare dată când mă uitam la un meci la televizor visam să joc în acest tricou și pe acest stadion. Realitatea a depășit tot ce mi-am imaginat.

  "Am venit aici ca tânăr jucător, cine ar fi crezut că voi petrece 15 sezoane la cel mai bun club din lume? A fost o onoare, un vis și o mândrie să reprezint acest blazon timp de atâția ani.

  "Totul are un început și un sfârșit și, deși nu a fost o decizie ușoară, cred că a venit momentul. Vreau să le mulțumesc tuturor celor care au făcut posibil acest lucru: staff-ul clubului, fizioterapeuții, managerii, președinții, antrenorii, analiștii și mai ales colegilor mei care au împărțit totul cu mine. Vă mulțumesc foarte mult.

  "Aș dori, de asemenea, să le mulțumesc tuturor membrilor și fanilor din întreaga lume care mi-au oferit sprijinul și respectul lor în toți acești ani. Și, bineînțeles, aș dori să mulțumesc familiei mele, care a fost mereu alături de mine la bine și la rău, care a sacrificat atât de mult pentru a fi alături de mine și pentru a mă vedea fericit.

  "Vă mulțumesc foarte mult pentru tot și ne vedem curând la ultimul meci. Să fiu la Barça a fost cel mai bun lucru din toate timpurile".

  O legendă a clubului, Busquets este, de asemenea, al treilea cel mai selecționat jucător din istoria clubului, cu 718 prezențe de la debutul său la 13 septembrie 2008, un record care va fi foarte greu de depășit.

  Considerat de mulți drept unul dintre cei mai buni mijlocași din istoria clubului și a fotbalului în general, tânărul a câștigat în total 31 de trofee în 15 sezoane la FC Barcelona.

  Și-a încheiat această parte a carierei cu un palmares de invidiat: opt Ligi ale Campionilor, trei titluri de campion, șapte Cupe, șapte Supercupe ale Spaniei, trei Supercupe ale Europei și trei Cupe Mondiale ale cluburilor, plus un Campionat European și o Cupă Mondială cu naționala Spaniei.

Comments